Het gaat om het gebied dat ligt tussen het Kroospad en de Renaissancelaan, nabij het Archeon. Samen met vrijwilligers en omwonenden werden 26 fruitbomen geplant en een bijenhotel ingericht. Wethouder Leo Maat opende ’s middags het bijenlandschap. Op de
