Tweede Kamerleden hebben gisteren tijdens een rondetafelgesprek met de titel Naar een duurzame visserij met vertegenwoordigers van de visserij, de natuur- en milieuorganisaties en wetenschappers vragen kunnen stellen over het thema duurzame visserij. Deze vertegenwoordigers hebben ieder een standpunten notitie
