Vanaf vrijdag kunnen aan de Bornholmstraat in Groningen, zowel auto’s, busjes als vrachtwagens binnen vier tot tien minuten de waterstoftank vullen. Dit waterstoftankstation is binnen een korte periode gerealiseerd, als resultaat van een intensieve samenwerking, om samen emissievrije mobiliteit te

